CARIBBEAN GRILL AMSTERDAM

Recentebeoordeling


4 sterren uit 169 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Caribbean Grill Amsterdam. Meer weten? Ontdek meer

7 jun 2026 om 23:17 Vandaag was het eten helaas niet zoals altijd.De kip was heel erg aangebrand en was zeer droog.Het was niet zo zacht en sappig als we gewend zijn helaas.Maar toch zullen we blijven bestellen.Want heb vertrouwen in dw volgende keer
5 jun 2026 om 8:41 Het eten smaakte zoals altijd super lekker!This food is the best!Komt ook altijd heel warm aan.En hoef nooit lang te wachten.Wij zijn vaste klantjes.
3 jun 2026 om 21:03 Ik heb geen eten ontvangen en de bezorger is weg gefietst
1 jun 2026 om 21:02 Top
23 mei 2026 om 22:55 Food lacked flavor which is unusual from this restaurant, and the delivery kept on getting delay after delay which made the entire process frustrating.
8 mei 2026 om 9:52 Het eten is niet normaal lekker! En de porties zijn echt groot!En daarnaast komt het altijd warm aan.Super tevreden!
30 apr 2026 om 20:34 Rijst was een plakboel patat slap saus over de cola… nee niet aanbevelen en niet meer bestellen
11 apr 2026 om 21:54 Lekker eten en warm bezorgd
30 mrt 2026 om 21:07 Mijn bestelling is beschadigd en koud. Ik wil mijn geld terug. 2e keer in 2 dagen.